قیمت درب اتاقی

قیمت خرید درب اتاقی

تولید محتوا
11/8/2023 12:00:00 AM
440 بازدید
لینک کوتاه : https://areschoob.com/b/be99

راهنمای جامع برای قیمت درب های اتاقی و سرویسی

هنگامی که به ایجاد یک محیط زیبا و ایمن در داخل خانه‌ خود فکر می‌کنید، انتخاب درب‌های اتاق نقشی حیاتی را ایفا می‌کنند. قیمت درب‌های داخلی (اتاقی و سرویسی) می‌تواند به شدت متفاوت باشد و عوامل مختلفی میتواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد. در این راهنمای جامع، ما به جزئیات مختلفی که بر قیمت خرید درب‌های اتاقی و سرویسی تأثیر می‌گذارند، می‌پردازیم.

انواع درب‌های داخلی

در بازار چندین نوع درب داخلی (اتاقی و سرویسی) تولید میشود که میتوان آنها را با توجه به متریال مصرفی در تولید آنها به دسته بندی زیر تقسیم نمود.

  1. درب های چوبی
    درب های چوبی را میتوان براساس متریال ساخت به دو تیپ کلی درب های تمام چوب و درب های رویه mdf تقسیم نمود. امروزه به دلیل ویژگی های درب های چوبی رویه mdf، درب های تمام چوب جای خود را به درب های چوبی رویه ام دی اف داده است.
    یکی از ویژگی های درب‌های چوبی با رویه MDF امکان شخصی‌سازی در طراحی و پوشش آنها است. درب های رویه mdf را میتوان با پوشش های مختلف روکش pvc، رنگ، روکش طبیعی چوب و ملامین تولید نمود. 
    1. درب mdf روکش pvc
    2. درب mdf رنگ شده( پلی اورتان، پولیشی و ...)
    3. درب mdf روکش چوب طبیعی
    4. درب hdf
    5. درب ملامینه hpl
  2. درب های غیر چوبی
    1. درب پلیوود wpc
    2. درب upvc

1. درب‌ mdf روکش pvc

درب های mdf با روکش pvc را میتوان با رویه ام دی اف های ضخامت متفاوت (5میل، 8میل و 12 میل) با انواع روکش pvc در رنگ های متفاوت مختلف تولید نمود. یادآور میشود ضخامت درب چوبی استاندارد است و درب چوبی با هر ضخامت رویه ای، باید ضخامت استاندارد داشته باشد، ضخامت mdf رویه درب هرچه بیشتر باشد درب مقاومتر خواهد بود.

روکش های pvc در ضخامت ها و کیفیت های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارد که میتوانیم آنها را به صورت مختصر به دسته بندی زیر لیست نمود.

  • روکش pvc ضخامت 0.35 سافت تاچ وارداتی، که گرانترین مدل روکش pvc است. این نوع روکش pvc دارای ضخامت بالا و کیفیت مناسبی است و ویژگی سافت تاچ آن یاعث مخملی شدن روکش pvc میشود.
  • روکش pvc ضخامت 0.35 وارداتی (از کشور کره و چین)، که جزء روکش های ضخیم به حساب می آید و دارای رنگ بندی بسیار متفاوتی است. این روکش ها اغلب توسط شرکت های معتبر به داخل کشور وارد میشود.
  • روکش pvc ضخامت 0.3 ایرانی که جزء روکش های ضخیم به حساب می آید و دارای رنگ بندی متفاوتی است ولی کیفیت مطلوبی ندارند که در کارخانه آرس چوب به هیچ عنوان (حتی به درخواست کارفرما) روکش های ایرانی در خط تولید مورد استفاده قرار نمیگیرد.
  • روکش pvc ضخامت 0.18 و 0.13 که جزء روکش های نازک به حساب می آید و کیفیت پایینتری نسبت به روکش های ضخیم دارند.

درب‌های داخلی ام دی اف (MDF) یک گزینه اقتصادی‌تر نسبت به درب های رنگ شده (پلی اورتان و پولیشی) هستند. آنها قابلیت شخصی‌سازی با انواع مختلف روکش و طرح‌ها را دارند که آنها را گزینه‌ای چندمنظوره برای افراد با بودجه محدود می‌کند. آرس چوب با راه اندازی کارخانه ای مجهز در تلاش است تا برای مشتران خود بهترین و باکیفیت ترین درب های داخلی را تولید کند.

طرح و روکش های خاص می‌تواند بر قیمت درب تأثیر بگذارد. انتخاب مواد مورد استفاده در درب‌های اتاق تأثیر زیادی بر قیمت آنها دارد. شما باید در هنگام انتخاب مواد به عواملی مانند مقاومت و ظاهر توجه کنید.

2. درب‌ mdfرنگ شده

3. درب‌ mdf با روکش چوب طبیعی

4. درب‌ تمام چوب

درب‌های تمام چوب اغلب ظاهری کلاسیک دارند و آن را میتوان با انواع چوب کاج(روسی)، بلوط، گردو و ... تولید نمود. قیمت‌درب تمام چوب بر اساس کیفیت چوب و جزئیات طراحی متغیر است. درب های با چوب بلوط و گردو ممکن است به علت کیفیت و چوب مصرفی گران‌تر باشد اما زیبایی بلندمدت ارائه می‌دهد.

5. درب‌ hdf

6. درب‌ ملامینه (hpl)

 

نصب 

نصب انواع المان های چوبی از جمله (درب و چهارچوب ، درب و روکوب ، کابینت و ...) نیاز به تخصص، مهارت و دقت بالایی دارد که در همین راستا واحد خدماتی و فنی شرکت آرس چوب همواره در تلاش است با اعزام اکیپ نصاب مجرب خود در پروژه های شما بهترین خدمات نصب را ارائه دهد. 

ما در شرکت آرس چوب میخواهیم شما کارفرمایان محترم بتوانید با خیال راحت درب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را به بهترین روش تحویل بگیرید و ما در طول فرایند خرید تا تحویل  کامل کار همواره از خواسته شما حمایت میکنیم.

این مقاله در حال بروزرسانی است

نظرات
با نظرات خود مارا در بهبود کیفیت یاری کنید
ارسال نظر